حجاب در غرب

دختران از زمین تا آسمان

بررسی های آماری گرایش روز افزون دختران امریکایی به حجاب را نشان می دهد علاقه رو به افزایش دختران نیویورکی به پوشیدن لباس هایی که بخش های بیشتری از بدن را بپوشاند وآن ها را کمتر در معرض دید دیگران قرار دهد. توجه محققان را به خود جلب کرده است .

 

یافته های محققان گروه تحقیقاتی در مرکز نیویورک نشان می دهد که نسل جدید جوانان دختر نیویورکی بر خلاف نسل های قبلب علاقه ی

چندانی به خود نمایی وپوشیدن لباس های بدن نما ندارند.

((ملیسا لاویجن)) از محققان این گروه در توضیح تحلیل های آماری گروه خود می افزاید از نظر ما آمار های دریافتی از نسل جوان دختران نیویورک حاکی از آن است که مردم به پوشیدگی بیشتر روی آورده اند .

او می افزاید (( علت اصلی این امر از نظر من نگاه شاده انگارانه و

بی بند باری است که در چند سال اخیر با شعار ((همه چیز میگذرد))

رایج شده بود واکنون در عکس العمل به آن موج بی بند باری گرایش به پوشیدگی بیشتر در میان دختران جوان دنوجوان اوج میگیرد.

لاویجن معتقد است که با گذشت چندین سال از اوج گرفتن فرهنگ خود نمایی ولباس های کوتاه وبدن نمایی که افراد را در کمترین میزان پوشش قرار می داد اکنون مردم به دنبال چیز متفاوتی هستند چیزی که دیگر آن قدر بدن نمایانه نباشد .

محققان این گروه دلیل دیگر این روی آوردن دختران جوان به پوشش بیشتر را تمایل آن ها به داشتتن کنترل بر خویش وراحت بودن از آزار دیگران میدانند واضافه میکنند .

(( به طور کلی گرایش به مذهب رفتن به کلیسا ورویا رویی با فرهنگ عمومی به بی بند باری علامت آن است که نسل جوان قصد دارد که خودش بر خود کنترل بهتری داشته باشد .))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:حجاب غرب,ساعت 12:38 توسط hadiye| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody